Wat is spoed?
Spoed betekent: inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s). Voor spoed zijn wij 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend. U kunt hiervoor 24 uur per dag bellen naar 036-5395311.
De volgende reparaties voeren wij met spoed uit:
- Ernstige lekkage die niet op te vangen is in een emmer 
- Kortsluiting 
- Gaslucht 
- Geen verwarming in de gehele woning (bel of mail hiervoor direct naar de firma Van der Sluis op 038-34 46 555 of service@vd-sluis.nl) 
- Een niet af te sluiten buitenraam of -deur 
Onderstaande nummers kunt u direct bellen zonder melding bij ons
- Glasschade. Als u de glasverzekering samen met de huur betaalt kunt u de GSF glasgroep bellen op 085-0163636 (24/7). 
- Storing aan de watervoorziening (Vitens). Op werkdagen: 0900 0650. Storingsdienst: 0800 0359. 
- Storing aan de stadsverwarming. Kijk voor meer informatie op de website van Vattenfall. 
- Bij liftstoringen (Skylift BV): 0342 42 55 05. 
- Verstopte afvoer of lekkage. 
 Controleer eerst wat u zelf kunt doen.
 Klik hier om tips te zien hoe rioolproblemen te voorkomen.
 Als u de ontstoppingsverzekering samen met de huur betaalt kunt u online een afspraak maken of bel 088-0301313 (Riool Reinigings Service RRS).
- Storing aan de centrale verwarming (Van der Sluis) – Controleer eerst wat u zelf kunt doen. 
- Storing aan de mechanische ventilatie (Van der Sluis) – Controleer eerst wat u zelf kunt doen. 
- Afvalmeldingen kunt u doorgeven via deze website van de gemeente Almere.